loading...
زمزمه خیال
زمزمه بازدید : 1 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

مدتهاست خواب از چشمام گرفته شده ....خسته ام


نا آروم.....حس می کنم یه چیزی گم کردم....اما چی؟

نمی دونم....چقدر سخته وقتی نمی تونی از دردهات واسه

کسی صحبت کنی !


هیچ کس نیست.....نه غمت رو کسی می بینه.....و نه دنیاتو

کسی درک می کنه!


چقدر دلم تنگه !......اما بازم مثه همیشه به خودم میگم : " صبر

کن همه چی درست میشه "


دلم می خواد برم یه جایی که هیچ کس منو نشناسه!هیچ کس

کاری به کارم نداشته باشه !


می خوام تو حال خودم باشم .........تنهام بذارید........ دلم

می خواد بارون بباره.....


راستش دلم برای راه رفتن ..بی مقصد زیربارون تنگ شده دلم

می خواد برم وسط یه جنگل پره برف....یه کلبه برفی

بسازم..برم توش و آروم دراز بکشم......و خیره بشم به

سقفش ....و منتطر بمونم.


شاید کسی بیاد منو ببره یه جایی که عشق و مهربونی وجود

داشته باشه ! دنیایی که توش دروغ......نیرنگ ....دورویی

نباشه !هیچوقت تو زندگی ام اینقدر خسته نشده بودم واقعا

بریدم.....بدم میاد از خودم.....


از همه اونایی که برام دلسوزی می کنند..عشق تو این دنیا هیچ

مفهومی نداره..!اصلا چرا باید آدم کسی رو دوست داشته

باشه .!!؟می خوام آزاد باشم......! آزاد ....آزاد !از هر قید بند

دنیایی....از هر چیزی که یه جواریی بهش میگن وابستگی....!

عشق فقط یه قصه قدیمیه...!و من هیچ وقت یاد نگرفتم تو قصه

زندگی کنم 


برام مهم نیست که بهم بخندند...!یا دربارم چی میگن...!من دیگه

هیچی رو باور ندارم.....هیچی ....!


بدم میاد از همه دنیای دور و برم...از آدمایی که هر صبح از روی

عادت بهم سلامی می کنند...


از روی عادت بهم لبخندی می زنند و از کنار هم بی تفاوت رد

می شن !دلم می خواد برم تو دنیای قصه ها...!


اونجایی که دنیا پره از مهربونی...اونجا که هیچ کس رو به خاطر

علاقه هاش سرزنش نمی کنند !


اونجا یی که آدماش باور دارند وقتی دل به کسی بستی ...دیگه

بدون اون هیچی.....!


آخه همیشه توی قصه ها ....آخر عاشقی ها خوب تموم

می شه...!!


از نفس کشیدن توی این هوای مسموم ...متنفرم !!!متنفرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 173
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد آمارگیر سایت