loading...
زمزمه خیال
زمزمه بازدید : 0 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

گفتي عاشقمي، گفتم دوستت دارم. 
گفتي اگه يه روز نبينمت مي ميرم، گفتم من فقط ناراحت مي شم. 
گفتي من به جز تو به كسي فكر نمي كنم، گفتم اتفاقاً من به خيلي ها فكر مي كنم. 
گفتي اگه بري با يكي ديگه من خودمو مي كشم، گفتم اما اگه تو بري با يكي ديگه، من فقط دلم مي خواد طرف رو خفه كنم. 
گفتي ...، گفتم... . 
حالا فكر كردي فرق ما اين هاست؟ 
نه! 
فرق ما اينه كه: تو دروغ گفتي، من راستش.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 174
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد آمارگیر سایت